Дуже рада вітати вас на моєму блозі! Маю надію, що ви знайдете тут багато цікавого!

субота, 21 травня 2016 р.

Географічна оболонка. Земля – планета людей. Контрольний тест. 6 клас

 До вашої уваги завдання контрольного тесту . Виконавши дані завдання ви закріпите свої знання  з даної теми.
І варіант
І рівень
1.      Яка речовина зумовлює темний колір та родючість ґрунту?
а) вода;  б) повітря;   в) гумус;  г) пісок та глина
2.      Найбільшим природним комплексом на землі є:
а) материки і океани;  б) географічні пояси;  в) географічна оболонка; 
г) природні зони
3.      Як називають змінені людиною природні комплекси?
а) штучні; б) антропогенні; в) хибні.
4.      Які з названих людських рас належать до великих? 
а) метиси;  б) екваторіальна;  в) монголоїдна;  г) мулати;  ґ) європеоїдна.   
5.       Які спільні ознаки мають люди однієї нації:
а) колір шкіри;
б) культура;  г) риси обличчя;  ґ) територія проживання   
6.      Які види господарської діяльності належать до промисловості?
а) землеробство;   б) електроенергетика;   в) транспорт
;
г) тваринництво;  д) освіта.
 ІІ рівень
7.      Знайдіть наслідки забруднення гідросфери:
А) зменшення корисних копалин;  б) зникнення природних зон;  в) забруднення; г) зменшення кількості населення; д) нестача питної води;  е) зникнення  живих організмів;  є) наступ пустель.
8.      Дайте визначення поняття «широтна зональність».
9.      Визначте за коротким описом представника раси.
Мають темний колір шкіри, волосся і очей, широкий і дещо приплюснутий ніс. Волосяний покрив на тілі розвинений дуже добре.
ІІІ рівень
10.  Установіть співвідношення  між поняттями та їхнім змістом:
Чисельність населення

Розподіл населення по території Землі
Розміщення населення

Колір шкіри, волосся, очей
Густота населення

Кількість людей, що проживає на 1 км²
Расові ознаки населення

Культура, мова, колір шкіри


Сукупність усіх людей на Землі

11.  Охарактеризуйте географічне положення  Сполучених Штатів Америки  за планом:
А) на якому материку  розташована і в якій її частині;   б) чи має вихід  до моря;   в) з якими  країнами межує;    г) назва столиці.
ІV рівень

12.   Як ви розумієте вислів: !Угорщина – це Будапешт». Так само можна сказати, що Франція – це Париж, Велика Британія – це Лондон, а Україна – це Київ.


  ІІ варіант
І рівень
1.      Засновником вчення про біосферу є: 
а) Володимир Вернадський; б) Василь Докучаєв; в) Альфред Вегенер.
2.      Періодичність та повторюваність явищ в географічній оболонці має назву:
а) комплексність;
   б) зональність;  в) ритмічність.
3.      Як називається закономірна зміна природних зон від екватора до полюсів?
а) широтна неоднорідність; б) довготна зональність; в) широтна зональність.
4.       Расові ознаки виникли в наслідок:
а) походження різних рас від різних предків;  
б) дії на людину різних природних умов;  в) різної внутрішньої будови. 
5.      Які природоохоронні території дозволено відвідувати туристам?
а) природні заповідники;   б) природні національні парки;   в) зоопарки
6.      Яка країна вирізняється в світі найбільшою чисельністю населення?
а) США; б) Індія; в) Китай; г) Бразилія.
ІІ рівень
7.      Знайдіть джерела забруднення атмосфери:
А) ліси;  б) транспорт;  в) промисловість; г) водойми; д) бактерії;  е) спалювання мінерального палива;  є) тварини.
8.      Дайте визначення поняття «людська раса»
9.      Визначте за коротким описом природну зону:
Займає  північну частину помірного поясу. Там холодна зима і помірно тепле літо. Територія заболочена.  Ростуть хвойні ліси з ялини, сосни, є також береза й осика.
ІІІ рівень
10.  Установіть  відповідність між країнами та їхніми рзначеннями:
Словаччина

західний сусід України
Білорусь

східний сусід України
Румунія

північний  сусід України
Росія

південний сусід України


південно-західний сусід України

11.  Охарактеризуйте географічне положення   Німеччини за планом:
А) на якому материку  розташована і в якій її частині;   б) чи має вихід  до моря;   в) з якими  країнами межує;    г) назва столиці.
ІV рівень

12.  Як господарська діяльність  людини позначається на стані географічної оболонки? Що під силу зробити кожній людині задля збереження географічної оболонки?

Бажаю успіху!

Немає коментарів:

Дописати коментар