В зв'язку з тим, що запроваджується дистанційне навчання, завдання з географії будуть розміщені на блозі.
Ваше завдання полягає в тому, що ви уважно ознайомлюєтеся з наданим вам матеріалом та даєте відповідь на тест після кожного уроку.
Опрацювавши матеріал дистанційного уроку, ви повинні виконати тест з даної теми. Для цього натиснувши на посилання до тесту, вам відкриється сам тест. Відзначаємо правильні відповіді і надсилаємо при допомозі кнопки "Надіслати", що знаходиться в кінці тесту. Прізвище та ім'я на початку тесту вказувати обов'язково.
Всі тести для виконання є обов'язковими!!!
Тест уроку 13 виконуємо до 24.05
Урок 13. Львівське область. Населення регіону
Завдання.
За картами атласу складіть письмову характеристику населення Львівської області:
Тест. Львівщина.
Урок 14. Львівська область. Особливості природних умов та ресурсів. Природокористування.
Завдання.
Урок 13. Львівське область. Географічне положення, адміністративно - територіальний устрій, історія формування і розвитку.
Завдання.
1. Переглянути презентацію.
2. Виконати інтерактивну вправу.
Урок 12. Зайнятість населення. Проблеми зайнятості.
Завдання.
Тест. Зайнятість населення
Урок 11. Трудові ресурси.Кількість та якість трудових ресурсів.
Урок 10. Релігійний склад населення. Релігія як явище культури. Світові релігії. Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні.
Інтерактивні вправи
Тест. Релігія як явище культури. Світові релігії
Урок 9. Етнічний склад населення світу та України
Завдання.
Тест. Етнічний склад населення світу та України
Урок 8. Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси, Світові міста. Субурбанізація. Хибна урбанізація.
Тест. Урбанізація.
Урок 7. Міські та сільські поселення. Критерії розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське та сільське населення.
Урок 6. Розселення. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі й Україні.
Завдання.
1. Переглянути презентацію.
2. Виконати інтерактивну вправу.
2. Виконати інтерактивну вправу.
3. Виконати тест.
За картами атласу складіть письмову характеристику населення Львівської області:
- загальна кількість населення, місце серед областей України, густота населення (таблиця в атласі);
- типи поселень (карта "Україна. Густота населення");
- співвідношення між сільським та міським населенням (карта "Україна. Загальна густота населення");
- народжуваність, смертність, природний приріст (відповідні карти);
- міграція (карти "Міждержавна міграція", "Міжрегіональна та внутрішньорегіональна міграція");
- урбанізація (карта "Україна. Урбанізація населення");
- етнічний склад населення (відповідна карта);
- релігійний склад населення (карта "Релігії України");
- трудові ресурси (карти "Україна. Зайнятість населення", "Україна. Безробіття").
Інтерактивна вправа
Тест. Львівщина.
Урок 14. Львівська область. Особливості природних умов та ресурсів. Природокористування.
Завдання.
1. Переглянути презентацію.
2. Виконати інтерактивну вправу.
2. Виконати інтерактивну вправу.
3. Виконати тест.
Інтерактивна вправа
Урок 13. Львівське область. Географічне положення, адміністративно - територіальний устрій, історія формування і розвитку.
Завдання.
1. Переглянути презентацію.
2. Виконати інтерактивну вправу.
Інтерактивна вправа
Урок 12. Зайнятість населення. Проблеми зайнятості.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 68)
2. Переглянути відео презентацію.
2. Переглянути відео презентацію.
3. Виконати тест.
Тест. Зайнятість населення
Урок 11. Трудові ресурси.Кількість та якість трудових ресурсів.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 67)
2. Переглянути відео презентацію.
2. Переглянути відео презентацію.
Урок 10. Релігійний склад населення. Релігія як явище культури. Світові релігії. Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 66)
2. Перегляньте відео та презентацію.
2. Перегляньте відео та презентацію.
3. Виконати інтерактивні вправи.
4. Виконати тест.
4. Виконати тест.
Інтерактивні вправи
Тест. Релігія як явище культури. Світові релігії
Урок 9. Етнічний склад населення світу та України
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 62 -65)
2. Перегляньте відео та презентацію.
2. Перегляньте відео та презентацію.
3. Опрацювати матеріал розташований на блозі.
4. Виконати тест.
4. Виконати тест.
Тест. Етнічний склад населення світу та України
Урок 8. Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси, Світові міста. Субурбанізація. Хибна урбанізація.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 61,62)
2. Перегляньте відео та презентацію.
2. Перегляньте відео та презентацію.
3. Опрацювати матеріал розташований на блозі.
4. Виконати тест.
4. Виконати тест.
Тест. Урбанізація.
Урок 7. Міські та сільські поселення. Критерії розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське та сільське населення.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 60)
2. Перегляньте відео та презентацію.
2. Перегляньте відео та презентацію.
3. Опрацювати матеріал розташований на блозі.
4. Виконати тест.
4. Виконати тест.
Урок 6. Розселення. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі й Україні.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 58)
2. Перегляньте відео або презентацію.
2. Перегляньте відео або презентацію.
3. Опрацювати матеріал розташований на блозі.
4. Виконати тест.
4. Виконати тест.
Урок 5. Механічний рух населення. Причини і види міграцій. Українська діаспора. Міграційна політика
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 56,57)
2. Перегляньте презентацію.
2. Перегляньте презентацію.
3. Опрацювати матеріал розташований на блозі.
4. Виконати тест.
Урок 4. Статаво - віковий склад населення світу та України. Тривалість життя населення. Зміна кількості населення в світі та в Україні.
Практична робота 11 . Аналіз статево- вікових пірамід України та окремих країн світу.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 55)
2. Перегляньте презентацію.
2. Перегляньте презентацію.
3. Опрацювати матеріал розташований на блозі. 4. Виконати тест.
olor: white; font-family: Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; font-size: 22px; font-stretch: normal; font-variant-east-asian: normal; font-variant-numeric: normal; line-height: normal; margin: 0px; position: relative;">
Статево - вікові піраміди
Практична робота Аналіз статево- вікових пірамід України та окремих країн світу.
Виконайте вправу.
Тест "Статево- віковий склад населення світу та України"
Урок 3. Демографічні процеси у світі та Україні. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 55)
2. Опрацювати матеріал розташований на блозі.
3. Виконати тест.
Урок 2. Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини .
Дослідження.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 54)
2. Створити презентацію на задану тему
Завдання . Створити презентацію на задану тему.
Урок 1. Тема. Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природокористування в умовах сталого розвитку.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 53)
2. Опрацювати матеріал розташований на блозі.
3. Виконати тест.
Моніторинг -
Враховуючи рівні екологічного моніторингу основними завданнями його можна назвати наступні:
- - спостереження за станом навколишнього середовища;
- - аналіз стану навколишнього середовища та прогнозування його змін;
- - забезпечення органів управління систематичного та оперативною інформацією про стан довкілля;
- - розробка прогнозів і попередження про зміни стану навколишнього середовища;
- - розробка науково обґрунтованих рекомендацій по управлінню екологічною ситуацією.
Розрізняють загальний, оперативний і фоновий екологічний моніторинг навколишнього середовища.
Законом України „Про охорону навколишнього природного середовища" (ст.20, 22) передбачено створення державної системи моніторингу довкілля та проведення спостережень за станом навколишнього природного середовища, рівнем його забруднення.

Природокористування в умовах сталого розвитку

Цілі сталого розвитку
Завдання.
1. Економіка кожної країни залежить від
наявності та кількості корисних копалин, чистоти води, багатства лісів,
родючості ґрунту... Однак постає питання: «А що потім? Через 10, 20, ЗО років?»
І це питання так і залишиться відкритим і тривожним...
«Ми отримали у спадок надзвичайно
прекрасний і різноманітний сад, але біда наша в тому, що ми погані садівники,
які не засвоїли найпростіших правил садівництва. Недбало ставлячись до цього
саду, ми робимо це із благодушним самозадоволенням неповнолітнього ідіота,
який шматує ножицями картину Рембрандта». Проаналізуйте даний вислів.
2. Скласти «Правила поведінки в навколишньому середовищі».
Статево - вікові піраміди
Практична робота Аналіз статево- вікових пірамід України та окремих країн світу.
Виконайте вправу.
Виконайте вправу.
Тест "Статево- віковий склад населення світу та України"
Урок 3. Демографічні процеси у світі та Україні. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення.
Завдання.
2. Опрацювати матеріал розташований на блозі.
3. Виконати тест.
Урок 2. Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини .
Дослідження.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 54)
2. Створити презентацію на задану тему
Завдання . Створити презентацію на задану тему.
Урок 1. Тема. Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природокористування в умовах сталого розвитку.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 53)
2. Опрацювати матеріал розташований на блозі.
3. Виконати тест.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 53)
2. Опрацювати матеріал розташований на блозі.
3. Виконати тест.
Моніторинг -
Враховуючи рівні екологічного моніторингу основними завданнями його можна назвати наступні:
- - спостереження за станом навколишнього середовища;
- - аналіз стану навколишнього середовища та прогнозування його змін;
- - забезпечення органів управління систематичного та оперативною інформацією про стан довкілля;
- - розробка прогнозів і попередження про зміни стану навколишнього середовища;
- - розробка науково обґрунтованих рекомендацій по управлінню екологічною ситуацією.
Розрізняють загальний, оперативний і фоновий екологічний моніторинг навколишнього середовища.
Законом України „Про охорону навколишнього природного середовища" (ст.20, 22) передбачено створення державної системи моніторингу довкілля та проведення спостережень за станом навколишнього природного середовища, рівнем його забруднення.
![]() |
Природокористування в умовах сталого розвитку |
![]() |
Цілі сталого розвитку |
Завдання.
1. Економіка кожної країни залежить від
наявності та кількості корисних копалин, чистоти води, багатства лісів,
родючості ґрунту... Однак постає питання: «А що потім? Через 10, 20, ЗО років?»
І це питання так і залишиться відкритим і тривожним...
«Ми отримали у спадок надзвичайно
прекрасний і різноманітний сад, але біда наша в тому, що ми погані садівники,
які не засвоїли найпростіших правил садівництва. Недбало ставлячись до цього
саду, ми робимо це із благодушним самозадоволенням неповнолітнього ідіота,
який шматує ножицями картину Рембрандта». Проаналізуйте даний вислів.
2. Скласти «Правила поведінки в навколишньому середовищі».
Немає коментарів:
Дописати коментар