До вашої уваги матеріал, який допоможе всім бажаючим підготувати дослідження по темі "Розробка та обґрунтування маршруту, що проходить через об'єкти Північної Америки, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО".
Метою даного дослідження є узагальнення знань учнів про
природу Північної Америки та про унікальність її природних об'єктів, що віднесені до
Світової спадщини ЮНЕСКО.
![]() |
Національний парк Секвоя |
Вам необхідно прокласти маршрут об’єктами, що віднесені
до Світової спадщини ЮНЕСКО, який проходить
територією Північної Америки або однією з країн цього материка. Для цього використайте контурну карту або намалюйте картосхему Північної Америки.
Додайте опис та ілюстрації природоохоронних об'єктів.
План опису
1. Географічне положення.
2. Компоненти
природи.
3. Можливості відвідування.
Зробіть висновок про унікальність
відібраних вами географічних об’єктів.
Дане дослідження може бути виконане у формі
опису карти маршруту заочної подорожі, нотаток гіда. Можна зробити
інтерактивну карту та відео-перегляд при допомозі Ютубу.
Інформація вам на допомогу
![]() |
Національний парк Гранд-Каньйон |
Об'єкти Світової природної спадщини ЮНЕСКО у США..
Національний парк Меса-Верде
Еллоустонський національний парк
Національний парк Гранд-Каньйон
Національний парк Еверглейдс
Національний парк Грейт-Смокі - Маунтінс
Національний парк Вулкани Гаваїв
Національний парк Грейт-Смокі - Маунтінс
Національний парк Вулкани Гаваїв
Національний парк Олімпік
Національний Парк Світу Вотертон-Глейшер
Національний Парк Світу Вотертон-Глейшер
Національний парк Карлсбадські печери
Об'єкти Світової природної спадщини ЮНЕСКО у Канаді
Міжнародний Парк Світу Вотертон-Глейшер
Провінційний парк Динозавр
Національний парк Наганні
Парки і резервати Клуоні, Врангея - св. Іллі, Глейшер-Бей.
Парки Канадських Скелястих гір
Національний парк Грос-Морнь
Національний парк Мігуаша
Національний парк Наганні
Парки і резервати Клуоні, Врангея - св. Іллі, Глейшер-Бей.
Парки Канадських Скелястих гір
Національний парк Грос-Морнь
Національний парк Мігуаша
Скелі зі скам'янілостями в Джоггінсі
Китовий заповідник Ель-Віскаїно
Біосферний резерв Сіан-Каан
Біосферний заповідник Ель-Пінакате і Гран-Десіерто-де-Алтар
Острови та правоохоронні території Каліфорнійської затоки.
Біосферний заповідник Ель-Пінакате і Гран-Десіерто-де-Алтар
Острови та правоохоронні території Каліфорнійської затоки.
Біосферний резерв Маріпоса-Монарка
До вашої уваги приклад виконаного дослідження. Переходимо за посиланням Маршрут по природних об'єктах Північної Америки
Джерело https://uk.wikipedia.org/wiki/Список_об%27єктів_Світової_спадщини_ЮНЕСКО_в_Північній_Америці
http://whc.unesco.org/ru/list/
Дякую! Цікава публікація!
ВідповістиВидалитиДякую, Світлано Миколаївно, за оцінку моєї праці! Я вирішила зібрати матеріал для дослідження об’єктів Світової природної спадщини ЮНЕСКО у Північній Америці. Для цього я використала матеріал з вікіпедії. Як можна побачити, що об’єктів ЮНЕСКО є достатньо. Однак я маю свої улюблені місця на материку, які не занесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО, а саме Національний парк Катмай та печеру кристалів у Мексиці. Але на мою думку в цьому досліджені нам необхідно розглянути лише об’єкти ЮНЕСКО.
ВидалитиМаю надію, що дана публікація допоможе учням та вчителям зорієнтуватися в різноманітних природних феноменах Північної Америки
дуже дякую! Я крім цього сайту більш ніде не знайшла!
ВидалитиДоброго вечора пані Леся! З величезною цікавістю переглянула ваш блог. Ви - просто молодець! Дуже тішуся, що серед наших географів є такі творчі люди. Мені здається ми разом були на курсах. Була б рада спілкуванню, є багато запитань до класних "вебок".
ВідповістиВидалитиДуже приємно за оцінку моєї праці! Рада, що мій блог переглядають. Географія - взагалі цікава наука, тому є про що писати. Якщо хотіти, то можна зробити досить не поганий блог. Для нас, вчителів, пропонують досить велику кількість Веб 2.0 сервісів, які можна використовувати, але основне - зацікавити, дати таку інформацію, яка буде корисною та затребуваною. На рахунок курсів. Я була в грудні 2014 року. Курси тривали до самого 19 грудня. Можливо, я вас і бачила. Ви, по-моєму, сиділи за першою партою, якщо не помиляюся. Щодо спілкування, то я надсилаю вам свою електронну адресу lagodalesya@gmail.com. Пишіть, буду рада співпраці! Допоможу чим зможу.
ВидалитиДякую за матеріал)
ВідповістиВидалитиДякую, що була вам корисною. Можете переглянути готову роботу з даного дослідження. Для цього треба перейти за посиланням в кінці публікації.
ВідповістиВидалитиДякую,ваша стаття дуже допомогла мені заробити додаткову оцінку на цю тему по географіі°!
ВідповістиВидалитиДуже рада, що вам була в пригоді моя публікація! Для вас дітей і працюю. Користуйтеся! Якщо буде потреба є інформація для дослідження об'єктів, що розташовані вздовж 50-ї паралелі у Євразії. Заходьте, підписуйтеся.
ВідповістиВидалитидуже дякую! завдяки вам я змогла виконати практичну роботу з географії
ВідповістиВидалитиДякую за ваш відгук, маю надію, що ви отримали хорошу оцінку. Заходьте, користуйтеся. Творіть свої роботи (беручи за приклад мої), пізнавайте нашу планету, її природу. Це дуже цікаво. Наша планета унікальна, тому тут так багато є що досліджувати та пізнавати.
ВідповістиВидалитиДякую за блог, але мені не показує ту інформацію, яку мені треба!!!!!!!!!!!!!!!!!
ВідповістиВидалитиЯку саме інформацію вам потрібно?
ВидалитиЧи Да
ВідповістиВидалитиЦе ви про що?
ВидалитиЗовсім не сподобалося ця стаття
ВідповістиВидалитиФууууууууууу
Подобається, не подобається. Комусь так , а комусь ні. Це все суб'єктивне бачення людини. Для того і є інтернет, де кожна людина може знайти те, що її потрібно, і зрештою те що її подобається. Я в даній статті помістила те, що необхідно для роботи мені і моїм учням. А вам порада, шукайте знайде те, що сподобається. Бажаю успіху! Удачі!!!
Видалити