В зв'язку з тим, що запроваджується дистанційне навчання, завдання з географії будуть розміщені на блозі.
Ваше завдання полягає в тому, що ви уважно ознайомлюєтеся з наданим вам матеріалом та даєте відповідь на тест після кожного уроку.
Опрацювавши матеріал дистанційного уроку, ви повинні виконати тест з даної теми. Для цього натиснувши на посилання до тесту, вам відкриється сам тест. Відзначаємо правильні відповіді і надсилаємо при допомозі кнопки "Надіслати", що знаходиться в кінці тесту. Прізвище та ім'я на початку тесту вказувати обов'язково.
Всі тести для виконання є обов'язковими!!!
Всі тести виконати до 20. 05
Урок 15. Узагальнення вивченого матеріалу.
Дорогі діти, дякую за співпрацю. Ми з вами пройшли тернисту дорогу дистанційного навчання. Дякую за вашу активність, за хороші знання.
На завершення курсу географії 6 класу, я пропоную вам гру "Перший мільйон"
Маю надію, що ви справжні мільйонери, адже здобули міцні знання, а це також велике багатство. Знання здобуті на уроках пригодяться вам у житті. Ну що ж вирушайте на здобуття свого "першого мільйона".
Вправа "Перший мільйон"
Тема. Планета Земля.
Урок 14. Утилізація побутових відходів
Завдання
1. Переглянути відео
2. Виконати міні- проект.
1. Переглянути відео
2. Виконати міні- проект.
Пропоную виконати дослідницький проект з географії. "Утилізація побутових відходів, досвід моєї сім'ї"
Питання проекту.
1. Що таке відходи і які вони бувають?
2. Склад побутових відходів і їх небезпека для довкілля.
3. Реалії проблеми сміття у нашому місті, вашому районі, де ви живете.
4. Утилізація побутових відходів у розвинених країнах. Корисний досвід.
5. Необхідність правильної утилізації побутових відходів або Навіщо і що мені з цього?
6. Досвід моєї родини з утилізації відходів або Чому мене навчили вдома?
7. Розробка пам'ятки "Вчимося жити в чистоті"
Урок 14. Забруднення довкілля та його охорона.
Завдання
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 61)
2. Переглянути презентацію та відео.
4. Виконати тест.
4. Виконати тест.
Тест. Забруднення довкілля та його охорона.
Урок 13. Вплив людини на природу.
Завдання
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 61)
2. Переглянути відео.
4. Виконати тест.
4. Виконати тест.
Тест. Вплив людини на природу
Урок 12. Держави - сусіди України на політичній карті світу
Завдання
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 61)
2. Переглянути відео.
3. Виконайте інтерактивну вправу.
4. Виконати тест.
Інтерактивні вправи "Країни - сусіди України"
Тест. Україна та її сусіди.
Урок 11. Держави світу. Найбільші за площею і чисельністю населення держави світу.
Завдання
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 61)
2. Переглянути відео.
3. Виконайте інтерактивну вправу.
4. Виконати тест.
Інтерактивні вправи
Віднести країни до частин світу де вони розташовані
Практична робота Знаходимо держави на карті світу
Тест. Держави на карті світу
Урок 10. Людські раси. Дослідження Миколи Миклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу.
Завдання
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 59,60)
2. Переглянути відео.
3. Виконайте інтерактивну вправу.
4. Виконати тест.
Інтерактивна вправа "Людські раси"
Вивчаємо народи світу та їх культурні особливості
Тест Людські раси
Урок 9. Кількість та розміщення населення на Землі.
Завдання1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 59)
2. Переглянути презентацію та відео.
3. Опрацювати матеріал розміщений на блозі.
4. Виконати тест.
Тест "Кількість та розміщення населення на Землі"
Урок 8. Складання опису одного з природних комплексів (ландшафтів) своєї місцевості.
Практична робота № 7
Завдання
1. Повторити матеріал про природні комплекси
2. Оглянути природний комплекс, який розташований біля ваших домівок.
3. Описати природний комплекс за типовим планом (у робочих зошитах)
Ландшафти, які ви можете описувати: яр, річка, ліс, парк, заплава, тощо
Після спостережень своєї місцевості під час екскурсії складіть опис природного комплексу за таким планом:
1. Назва природного комплексу.
Природний комплекс — сполучення компонентів (складових частин) природи: гірських порід, води, повітря, організмів.
2. Географічне положення (розташування відносно твого населеного пункту).
3. Особливості рельєфу та складу гірських порід (опуклі форми – гори, височини, плоскогір'я, нагір'я, ввігнуті – улоговини, річкові долини, рівнини, яри).
4. Поверхневі води (річки, канали, озера, ставки, водосховища, джерела).
5. Ґрунти (з чого складаються: чорноземи, підзолисті, сірі лісові; вологий чи сухий, чи є залишки рослин, порода під ґрунтом).
6. Рослинний світ.
7. Тваринний світ.
8. Приклади взаємозв'язків між компонентами природи.
9. Вплив людини на природний комплекс.
10. Які заходи з охорони довкілля проводяться.
11. Висновок про стан природного комплексу та взаємозв'язки його компонентів.
Вам на допомогу. Перейдіть за посиланням
Урок 7. Природні зони Землі, їх особливості.
Завдання
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 58)
2. Переглянути презентацію та відео.
3. Опрацювати матеріал розміщений на блозі.
4. Виконати тест.
Тест "Природні зони світу"
Урок 6. Природний комплекс як наслідок взаємозв'язків між компонентами природи. Географічна оболонка - найбільший природний комплекс Землі,її межі та властивості.
Завдання
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 56,57)
2. Переглянути презентацію та відео.
3. Опрацювати матеріал розміщений на блозі.
4. Виконати тест.
Природний комплекс (ландшафт) — це поєднання взаємопов'язаних компонентів природи (гірських порід, вод, повітря, фунтів, організмів) на певній ділянці земної поверхні.
Усі компоненти (складники) природи — гірські породи, води, повітря, ґрунти, організми — тісно пов’язані між собою і утворюють одне ціле — природний комплекс
Розрізняють природні комплекси і комплекси, змінені людиною.
Географічна оболонка — це цілісна оболонка Землі, яка охоплює частини атмосфери і літосфери, всю гідросферу і біосферу.
Географічній оболонці властиві такі природні закономірності: цілісність, ритмічність, зональність, висотна поясність.
Тест "Географічна оболонка Землі"
Урок 5. Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану.
Завдання
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 54,55)
2. Переглянути відео.
3. Опрацювати матеріал розміщений на блозі.
4. Виконати завдання.
Переглянути відео про грунт
– Наслідком негативного впливу людини на рослинний і тваринний світ є руйнування середовища їхнього життя.
– Недбале господарювання на землі, надмірне осушення і зрошення земель призводять до руйнування грунтів.
– Забруднення навколишнього середовища відходами знищує живі організми суходолу та океану.
– Біосфера потребує охорони.
Видозміни природи. УІ ст. н. е. ліси росли на 55 % території нашої країни (у сучасних межах), степи охоплювали 32 % площі, болота і плавні – 5 %, солонці та солончаки – 3 %, луки – 1 %. Нині лісів залишилося 14,6 %, природних степів – менше 1 %, боліт та плавнів – 3 %, солонців та солончаків -1,5%. Лише площа лук зросла і сягає близько 9 %. Це свідчить про помітні видозміни природи на території України.
Грінпіс — міжнародна неурядова природоохоронна організація, заснована 1971 року в місті Ванкувер, Канада. Основні завдання організації — сприяти екологічному відродженню та привертати увагу людей та влади до збереження природи
Завдання.
- Запропонуйте заходи щодо охорони рослин, тварин і грунту у вашій місцевості.
- Назвіть види рослин і тварин вашої місцевості, що зникають.
- Які наслідки негативного впливу людини на грунти, рослини і тварин?
- Наведіть конкретні приклади впливу людини на живі організми.
Ці завдання виконуємо в робочому зошиті. (перевірка , коли вийдемо з карантину).Урок 4. Властивості грунтів, грунтовий покрив, карта грунтів
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 55)
2. Переглянути відео.
3. Опрацювати матеріал розміщений на блозі.
4. Виконати тест.
Запам'ятайте
Ґрунт — це верхній родючий шар земної кори, що сформувався внаслідок взаємодії гірських порід, повітря, сонячного світла і тепла, води та організмів протягом тривалого часу.
• Ґрунтовий покрив — це сукупність ґрунтів, що вкривають поверхню певної місцевості.
• Ґрунти на земній кулі закономірно змінюються з широтою — від екватора до полюсів, а в горах із висотою — від підніжжя до вершини.
• Людина повинна берегти ґрунти від виснаження та забруднення.
До вашої уваги карта грунтів світу
Інтерактивна вправа "Розташування грунтів"
Тест "Грунти"
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 54)
2. Переглянути презентацію
3. Опрацювати матеріал перейшовши за посиланням.
4. Виконати тест.
Тест"Біосфера"
Урок 2. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод світового океану.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 53)
2. Переглянути відео
3. Опрацювати матеріал розміщений на блозі.
4. Виконати тест.
Опрацювавши матеріал дистанційного уроку, ви повинні виконати тест з даної теми. Для цього натиснувши на посилання до тесту, вам відкриється сам тест. Відзначаємо правильні відповіді і надсилаємо при допомозі кнопки "Надіслати", що знаходиться в кінці тесту. прізвище та ім'я на початку тесту вказувати обов'язково.
Всі тести для виконання є обов'язковими!!!
Тест "Значення гідросфери для природи та людини"
Урок 1
Тема "Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води"
Завдання.
1. Опрацювати матеріал у підручнику (параграф 53)
2. Опрацювати матеріал розміщений на блозі,
перегляньте відео
3. Виконайте тренувальну вправу
4. Виконати тест.
Опрацюйте матеріал у підручнику. Перегляньте запропоновані відео та виконайте тренувальну вправу.
Запам'ятайте
Підземні води — води, що знаходяться в порах і пустотах гірських порід верхньої частини земної кори. Водопроникні породи – здатні пропускати воду – пісок, гравій, галька, вапняки і т.д.
Водонепроникні (водотривкі) породи майже не пропускають воду – глина, пісковик, граніт і т.д.
Підземні води за умовами залягання можуть бути поверхнево-ґрунтовими (верховодка) (містяться в проміжках між часточок ґрунту), ґрунтовими (залягають у першому від поверхні землі водотривкому шарі) і міжпластовими (залягають між двома водотривкими шарами і досить часто бувають напірними, або артезіанськими). Особливий вид джерел, що фонтанують, — гейзери.
Підземні води різноманітні за хімічним складом (прісні, слабо- або сильномінералізовані) та температурою (холодні або термальні (з температурою понад 20º С)).
Немає коментарів:
Дописати коментар