Дуже рада вітати вас на моєму блозі! Маю надію, що ви знайдете тут багато цікавого!

субота, 14 січня 2017 р.

З досвіду роботи вчителя або хмарні сервіси на уроках географії

Чи потрібні в школі сучасні технології ? Чи можуть вони замінити вчителя?  Відповідь на ці запитання цікавлять багатьох із нас?  І відповіді будуть на ці питання різні.  Відповідати учні, вчителі, батьки  будуть по- різному.  Хтось можливо скаже, що ніхто і ніщо  не замінить живе слово вчителя, хтось буде переконувати, що особливо при дистанційному навчанні інтернет –ресурси  будуть корисними. Учні завжди будуть за використання Інтернету  на уроках так і при підготовці домашнього завдання. Кожен вчитель, на мою думку, повинен визначитися  сам,   як йому працювати. Основне завдання вчителя  зацікавити учнів, дати можливість  активізувати їхню пізнавальну діяльність, а отже інтерес до предмету.  Урок географії , на мою  думку, лише виграє  від того, що є можливість працювати  в мережі  Інтернет з  різноманітними онлайн інструментами


 11 січня відбулося засідання методичної ради  Сокальського  РМК. Одним з питань, що розглядалося на засіданні було схвалення досвіду роботи вчителя географії Савчинської  ЗШ І - ІІІ ступенів. Тема  ППД   «Використання  хмарних  сервісів  на уроках географії  як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів».


Актуальність використання онлайн сервісів  обумовлена тим, що в них закладені великі можливості для навчання на якісно новому рівні.  Проте, звичайно, комп'ютер  та Інтернет не може повністю замінити вчителя.
По-перше, саме вчитель має можливість зацікавити учнів, викликати допитливість, завоювати їх довіру;
по-друге, він може спрямувати їх увагу на ті або інші важливі аспекти предмета, який вивчається;
по-третє, відзначити їх старанність та знайти шляхи спонукання до навчання. Таку роль вчителя ПК ніколи не зможе взяти на себе.

Мета провадження  хмарних сервісів у навчально-виховний процес – «не зробити навчання комп’ютерним», а «зробити навчання ефективним». Для вчителів це не тільки потужний інструмент управління навчальним процесом, а й професійного росту, можливість для творчості, самореалізації, створення власних методичних розробок. Нині стає очевидно, що учитель, який діє в межах звичайної «крейдової технології» значно поступається колегам, які використовують у навчальному процесі новітні інформаційні технології. 

"Технології ніколи не замінять учителя. Але вчитель, який ефективно застосовує технології для розвитку своїх учнів, замінить того, хто ними не володіє".Шеріл Нуссбаум-Біч, член Ради директорів Міжнародного товариства з технологій в галузі освіти

2 коментарі:

  1. Здравствуйте!

    Скажите пожалуйста, есть ли у Вас опыт препадавания теории лотереи? Я имею ввиду лотереи такого типа? powerball результаты Что Вы об этом можете сказать мне?

    ВідповістиВидалити