Дуже рада вітати вас на моєму блозі! Маю надію, що ви знайдете тут багато цікавого!

неділя, 9 грудня 2018 р.

«Вчитель року - 2019». Постфактум


5 – 6 грудня  в ЛОІППО відбувся другий етап конкурсу «Вчитель року – 2019» в номінації "Географія". Троє вчителів з Сокальського району також взяли в ньому участь, в тому числі і я. На цей конкурс було подано 43 заявки, однак прибуло лише 29 учасників. 

Спочатку учасники представили себе.  Протягом однієї хвилини  всі учасники конкурсу розповіли про свою роботу (проблему та кредо).
  Перше випробування  «Тестування».  До уваги учасників були тести в чотирьох варіантах, на яких  необхідно було відзначити правильну відповідь.  Тестові завдання були досить таки не прості, але посильні для виконання. Тест  складався  20 запитань, з яких 5 – педагогіка та психологія, 15 – географія та методика викладання.  Опрацювавши даний тест, я дала 10 правильних відповідей.
Другим випробуванням стала «Практична робота».  Завданням було знайти в мережі Інтернет якнайбільше інформації із певної теми, тобто підібрати матеріал для дослідження. Результати пошуку необхідно було   оформити в одній з програм Microsoft. Теми, над якими працювали учасники, були з  фізичної  географії.
Це випробування для нашого столу пройшло дуже цікаво тому, що  саме нам не вистарчало Wi Fi. Маючи  надпотужний ноутбук, однак і в мене були проблеми з підключенням до мережі. Скільки не налаштовували  Інтернет,  однак він постійно  зривався. Через деякий час  я переключилася на іншу відкриту мережу, яку знайшов мій комп’ютер, і таки працювала над  пошуком інформації .    Моїм завданням було віднайти інформацію для дослідження «Розробка та обґрунтування маршруту, що проходить через об’єкти України, занесені до Списку спадщини ЮНЕСКО» . Я  вирішила відшукати   та підібрати  інформацію  про  «Деревяні церкви Карпатського регіону» - результат 15 балів з 40 можливих. (Виявляється я не вмію працювати та шукати інформацію  в мережі  Інтернет).
Особливо цікаво пройшло випробування «Методичний практикум» на якому кожен учасник показував свою педагогічну майстерність.  Учасники  за бажанням готували урок чи його фрагмент на тему, яку було одержано під час жеребкування.
Мені цікаво було, чим здивують нас сучасні вчителі географії Львівщини.  Переважали всім відомі інтерактивні методи та прийоми,   було багато комп’ютерних презентацій, а дехто провів досліди до  уроків.  А от Інтернет  технологій було небагато, а саме, одна вчителька розповіла, як використовує Google- сервіси на уроках географії (сервіс Earth), ще одна почала презентувати  вправу в Learningapps і плавно перейшла до реклами свого  власного сайту, що створений для підготовки до ЗНО,  і власне я.
Мені необхідно було  підготувати фрагмент уроку з теми «Тектонічна будова та корисні копалини Євразії».   Створила  фрагмент уроку в сервісі  Padlet.  Його можна використати на етапі закріплення вивченого матеріалу чи на етапі узагальнення знань та вмінь учнів.  На інтерактивній  дошці я розмістила тектонічну карту світу та запитання  до неї, вказала  можливості учнів працювати на  інтерактивній дошці синхронно з  вчителем та роботою з контурними картами.   На дошку я помістила дві вправи в сервісі   Learningapps: одну на класифікацію  «Зв'язок між тектонічними структурами та формами  рельєфу землі» та на сортування «Корисні копалини Євразії».  Моя робота отримала 22 бали з 40 можливих.  Враження від випробування: моя робота далека, «космічна», незрозуміла та незбагненна  поки що для вчителів.

Для себе урок з даного конкурсу я отримала. Буду робити висновки із своєї роботи.  Дякую за наданий  мені урок  усім причетним до цієї  неординарної події . Конкурсантам бажаю успіхів!


7 коментарів:

  1. Ви молодець уже тому, що пройшли через цей конкурс. Я у себе у місті Дніпро посіла І місце. Далі область. Але чомусь охоти нема. і часу теж. І діти в інших школах не роблять на уроках того, що роблять мої. Чомусь... Успіхів Вам!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я направду за вас дуже рада. Ви також творча особистість, бачила ваш блог він направду класний. Бажаю вам успіхів!

      Видалити
  2. Дуже гарний блог! Часто заходжу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за оцінку мого блогу. Дуже рада, що люди заходять, дивляться. Маю надію, що роблю потрібну справу. Хоча після конкурсу "Вчитель року" я засумнівалася в моїй методиці. Навіть була думка видалити цей блог раз він не є актуальним. Однак потім подумала, що я працюю для себе та для своїх учнів та й для всіх тих, хто тут знайшов щось корисне для себе. Дякую! Заходьте, шукайте і можливо знайдете потрібну інформацію.

      Видалити
  3. Дорога Леся! Оцінки завжди мають за собою людський фактор... Ви прекрасний, творчий педагог, здобутками якого користуються з усіх куточків України. Чи не це є визнанням Вашої професійності? У Вашому житті буде ще не один конкурс і не важливо, який там результат. Результатом є знання ваших учнів. Наснаги і натхнення наподальшу працю! А блог не видаляйте - це того не вартує! Рада, що маю таку талановиту колегу.

    ВідповістиВидалити
  4. Кому потрібні ці конкурси - стреси? Вони не дають великих переваг чи пільг
    ... Замість того, щоб викладатися на уроці учням,ми свої думки й свій час заполонюємо підготовкою до участі в конкурсі. Сама через це проходила..Краще б методисти давали нам майстер -класи.., а то бідним вчителем хочете залатати всі дірки..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Повністю вас підтримую. Гоняться за показниками, а крайній завжди вчитель. Моя думка така, що в таких конкурсах має брати участь той вчитель який має велике бажання та здоров'я. Але ми ще видно до того не "доросли". А такі конкурси тільки відбивають бажання працювати. То все пережитки, радянщина.

      Видалити