Дуже рада вітати вас на моєму блозі! Маю надію, що ви знайдете тут багато цікавого!

понеділок, 26 березня 2018 р.

Районний конкурс електронних ресурсів

Матеріал для участі в районному конкурсі.
Номінація 2. Комп'ютерний  тест 
Тема. «Використання тестових завдань при допомозі сервісу  LearningApps на уроках географії »

 При допомозі сервісу LearningApps  створила вправи-тести, які допоможуть учителеві географії провести різні види опитування та оцінювання знань учнів, а саме проведення  вхідного, проміжного і підсумкового  контролю рівня знань учнів.
Стандартизовані завдання представлені в електронній формі.
Стандартизований тест являє собою тестування, яке проводиться та перевіряється заздалегідь установленим або стандартним  шляхом.  Стандартизовані тести розроблені таким чином, що питання, умови проведення та оцінювання заздалегідь погоджені, процеси проведення і оцінювання визначені наперед стандартним чином. Будь-який тест,в якому той же самий тест дається таким же чином для всіх тестованих, являє собою стандартизований тест. 

Використовуючи хмарні сервіси можна провести якісну оцінку знань та вмінь учнів. Текстових редакторів у хмарному середовищі представлена досить значна  кількість.  Я вибрала саме LearningApps тому, що при допомозі даного сервісу можна створити різноманітні  тестові завдання. Створені завдання образні, барвисті і легко запамятовуються.  
 


Використання  сервісу  learningapps на різних етапах уроку. (Виділені етапи уроку на яких можна використовувати тестові завдання)

Етапи уроку
 Використання вправ сервісу
Організаційний момент
Упорядкування слів, фраз
Мотивація стимулювання  пізнавальної діяльності
Аудіо та відео контент
Актуалізація опорних знань та вмінь  учнів
«Вікторина» -тестування з вибором  однієї або кількох правильних відповідей
Перевірка знань
«Вікторина» -тестування з вибором  однієї або кількох правильних відповідей
Вивчення нового матеріалу
Замітки та карти  розуму
Діагностика правильності засвоєння  учнями знань
Вправа на заповнення  пропусків у тексті; хронологічна  лінійка;  вправа «Знайди пару», «Сортування»
Закріплення  нового матеріалу
Вправа «Класифікація»,  «Пазл»,  «Пошук пари»
Узагальнення та систематика  знань
«Пошук пари» , гра «Перший мільйон»
Підбиття підсумків уроку
Змагання «Скачки», «Голосування»

На конкурс представлені  тестові завдання з теми «Північна Америка».



Тест "Населення Північної Америки"  https://learningapps.org/watch?v=pzyfukxij18  
Тест «Клімат та води Північної Америки» https://learningapps.org/watch?v=p8dvy4qg518
Тест "Внутрішні води Північної Америки" https://learningapps.org/watch?v=ppwv8vtp517

Кросворд «Північна Америка"  https://learningapps.org/watch?v=pyphy8kd217  
Кросворд «Населення Північної Америки»  https://learningapps.org/watch?v=pg7jsn6an18
Пазл "Берегова ліні Північної Америки" https://learningapps.org/watch?v=pchy1xpy516
Знайди пару "Природні зони Північної Америки" https://learningapps.org/watch?v=pxc8e5r4317
Знайди пару "Тварини Північної Америки" https://learningapps.org/watch?v=ph6gh2rtc17
Фрагменти зображень "Берегова лінія Північної Америки" https://learningapps.org/watch?v=pufahwfna16
Фрагменти зображень "Рельєф Північної Америки"  https://learningapps.org/watch?v=pk5ad5f1516



Для перевірки домашнього завдання використовую інтерактивні вправи «Кросворд» та «Вікторина з однією правильною відповіддю»Наприклад, вивчаючи населення Північної Америки,  учні на домашнє завдання мають розгадати кросворд . Дана вправа спонукає учнів до опрацювання домашнього завдання, адже на більшість питань кросворду можна відповісти лише прочитавши відповідний параграф у підручнику з географії, хоча деякі питання є підвищеної складності.
Можна використати вправу «Вікторина». Учні читають та  дають відповідь на запитання тесту. При допомозі даного тесту можна  провести контроль знань, адже комп’ютер може фіксувати кількість правильних відповідей. При бажанні учні можуть перепровірити відповідь на запитання.
Для закріплення знань учнів можна використати гру «Перший мільйон». Для учнів це досить цікаво. При наведенні курсору  на маркер і натисканні на нього зявляється питання та чотири відповіді з яких лише одна правильна. Учень повинен обрати  правильну відповідь. В разі неправильної відповіді гра починається з початку. Якщо все виконано вірно з’являється напис «Молодець!».
Даний сервіс  я використовую на уроках для вивчення географічної карти та номенклатури. Наприклад, при вивченні фізико-географічного положення Північної Америки та берегової лінії материка програмою  запропонований перелік географічних обєктів , які учні повинні вміти показати на карті. Дуже зручно працювати з даного питання за допомогою  даного сервісу

При наведенні курсору  на маркер і натисканні на нього  випадає перелік назв географічних обєктів і учень повинен обрати  назву, що відповідає зображенню. Вибрані  назви з’являються на карті. Після виконання даної вправи можна перевірити свій результат натиснувши на  напис «Перепровірити вправу». Неправильні відповіді будуть відмічені іншим кольором. Якщо все виконано вірно з’являється напис «Молодець!». Вчителю дуже легко оцінювати роботу учня, адже результати фіксує і перевіряє сам сервіс.

Ще один варіант роботи з LearningApps вправа «Знайди пару». Наприклад вправа «Природні зони Північної Америки». Учням пропонується з’єднати назву природну зону  з представником рослинного чи тваринного світу даного материка. Після виконання вправи результат можна перевірити і виправити помилки.  Вдало підібрані пари можуть зникати, а невдало підібрані під час перевірки  будуть відмічені  червоним кольором.

Перевірка результату комп’ютером економить час на уроці, а те, що учні самостійно виправляють свої помилки підвищує якість запам’ятовування.

Вчителю дуже легко оцінювати роботу учня, адже результати фіксує і перевіряє сам сервіс.
Сервіс LearningApps відкриває великі можливості для різноманітності дидактичних завдань.

Джерело

1. Нечай Г.М. Впровадження освітнього сервісу WEB 2.0 в навчальний процес сучасної школи на прикладі використання LearningApps.org уроках географ

Немає коментарів:

Дописати коментар