Дуже рада вітати вас на моєму блозі! Маю надію, що ви знайдете тут багато цікавого!

вівторок, 15 грудня 2015 р.

Про хмарні технології та їх використання вчителем.

Технології Web 2.0 міцно закріпилися в нашому повсякденному житті як засоби комунікації , швидкого пошуку потрібної інформації, засоби «колективного авторства» (Wiki, блоги).

Сьогодні новий контент створюється мільйонами людей. Вони, як мурахи в загальний мурашник, приносять у мережу нові тексти, фотографії, малюнки, музичні файли.
Завдяки розвитку мережних сервісів ми маємо можливість спостерігати інтелектуальну діяльність інших людей не в умовах експерименту,не надокучаючи їм питаннями. Ми можемо тепер не тільки читати тексти і звіти, що вони пишуть, але і спостерігати, як вони шукають інформацію, класифікують створене і знайдене, можемо використовувати і копіювати невеликі фрагменти дій, які щодня виконують у мережі інші люди. 
Значна частина сервісів мають властивості, що дозволяють ефективно використовувати їх у навчальному процесі практично на всіх рівнях. 
Великою перевагою сервісів WEB 2.0 є їхня доступність, дружність і безкоштовність

Глобальна мережа Інтернет надає значні можливості для вивчення географії.
 Інтернет у моїй роботі виступає у ролі джерела інформації, яку я можу знайти у мережі і застосувати її у професійній діяльності; у ролі помічника, який допоможе відпрацьовувати деякі навички on-line, організувати спілкування на уроці у реальному часі або по електронній пошті, залучити учнів до проектної діяльності, конкурсів, олімпіад; інструмента, за допомогою якого можу розробити власне дидактичне забезпечення уроку. 


У використанні хмарних технологій немає нічого страшного і непереборного, вони затребувані суспільством, знаходять відгук  в учнів, формують комунікативні, інформативні та діяльні компетенції.
Якщо є бажання розвиватися і йти в ногу з часом  зверніть увагу та використовуйте дані технології. 

Немає коментарів:

Дописати коментар